2018. ápr 09.

Elkezdődött...

írta: molesz
Elkezdődött...

Hát másfél év után leadtam a két kocsit az átépítésre. Nem volt egyszerű a folyamat, hiába is terveztem el mindent előre. Na de mindegy már.

Ha valakit érdekel leírom, ha nem tovább tessék

Már a kezdés se volt zökkenőmentes, akitől az autómentőt béreltem egy órát késett csak. A kocsi se volt valami tökéletes, a légrugó nem működött (Ergo leült a mentő hátulja és behimbálózott 80 felett.). Nem volt kézifék, meg 100-as fűtés. Meg iszonyat retkes volt belülről. Ja meg üres volt a tank. Nem hozzá való volt a rámpa stb.

este_bug.jpg

Na felkaptam a mentőt, tankolás és futás ki délegy-re ki a garázshoz. Egy ismerősömnél voltak megőrzésre a kocsik kellemes fűtött száraz csarnokban. A srác kellemes bolond kategóriába tartózik ezért jól megértettük egymást mindig is. Anno az Audinál letapad az autóskártyában, úgyhogy azokkal foglalkozik. Nem szarul. Meg néha ez-az is előfordul nála. Lebeszéltem Vele előre, hogy mikor jövök. Kértem töltse fel az aksikat, meg dobálja ki a kocsikat az udvarra már a hétvégén nyugodtan. Hát elfelejtette :D Mondjuk legbelül pont ezt vártam. Imádom a faszit. Őrült tudós. Nagyon őrült.

Hát ez várt:

este_bug.jpg

Körbepakolva minden csodával, kút fúrógéppel, páncélszekrénnyel... Meg el is lőtte a nap beszólását:
"Baszki, hogy ment a gyerek ma iskolába??? Hát itt a biciklije. Mondtam Neki, hogy az Aston Martin mögött van letámasztva. " Gondolom Nálatok is otthon így van :)

Hát ez várt:

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Elkezdtünk kipakolni, akkumulátort tölteni. Közben csináltam pár fotót. Remélem át tudom adni a garázs hangulatát.

Épülő Sport Quattro projekt:

A motor rész már elkészült 400+. Eleje épül. Még félbe kell vágni és kész is. Az első kitt egy lengyel cég csinálja 2500 EUR-ért. Olyan silány minőség, hogy valami félelmetes. Egy profi karosszériás már egy hónapja csinálja. De most már kezd összeállni. Kiváncsi vagyok a végére. Szerintem 1 éven belül összeáll.

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Na 5 henger kint de 2 boxer bent. Persze a svájci kocsi akkumulátora mély merült, nem vett fel töltést kuka. Persze csak 100Ah-s aksi volt. Akkumulátor tálca kivesz aksi be, és indult is a kicsike rögtön. Nagyon durva volt. Első nyekkenésre indult a boxer, légtömegmérő, hátsó dob nélkül. Semmi bűz, füst szag 1,5 év után. Lökött japók összerakták rendesen.

este_bug.jpg

Eközben még csináltam pár fotót.

Audi S2
3 alatt van százon 1026 HP (Amúgy eladó ha valaki egy ilyet szeretne, szerintem a szánkót is odaadja hozzá ha kell :P )

este_bug.jpg

Evo VII 500+ programra várva

este_bug.jpg

M3 GT40-el
Nagyon szépen meg van csinálva, most valami reszelés van még rajta. De jól megfér az EVO mellett. Amúgy használhatatlan. Mondjuk gumit füstölni jó, csak sokba kerül.

este_bug.jpg

Audi 80
Nagyon komoly lesz. Igényes szép munka.

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Na közben kiálltunk a svájci menekülttel. Lefújtuk levegővel (Az úton meg lemostam rendesen, mégse porosan menjen a purgatóriumba). Közben a sajátom feldobtuk tölteni, míg elmegyek.

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Megjártam a kékkel Budapestet, esemény nélkül. Mondjuk már jól megy a mentőzés. Tavaly még Hódmezővásárhely mellől hoztam el. Persze a fekete nem adta magát könnyen. A csodálatos sigma indításgátló távirányító szar. Kód persze sehol. Kicsi heftelés, és jó lett. Lemerült az elem... Nagyon csúnyán néz ki (poros-pókhálós). Lefújtuk Őt is. Indult rögtön. Mentőre fel. Irány Pest.

este_bug.jpg

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Mindeközben megbeszéltük a fék projektet. Ezt itt szeretném megcsináltatni mindenképpen. Valamikor nyáron lesz megejtve. Valószínűleg elöl 360 hátul 330 Porsche lesz felrakva, mert így a 18-as felnivel nagyon beesett CD hangulata van a kocsinak. Persze hidrós kézivel. Ja, hogy mekkora baj van itt? Felpróbáltunk egy 400-as karámiát, de nem fér alá :D Mikor melléraktam elég kicsinek éreztem a kocsim kerekét :) Mondjuk mellette a brembók sem gyengék mellette.

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Kocsik leszállítva, papírok átadva. Elindultunk. Ha jól tudom pénteken már elkezdték szétszedni a donort. Majd jövő héten meglátogatom Őket.

A héten még elvittem a ködlámpákat összerakatni (Xenon berak) és felújítani. Lesz rajta egy fólia is, hogy ne lukasszam ki az első kaviccsal. Jó vastag fóliát vettem, jófajta kínai ebay-ről halvány flipi-flopi színben. Mondjuk most, hogy elgondolkodom rajta füst kellett volna, mondjuk az vékonyabb volt.
Megjöttek a felújított hátsó hawk lámpák. Kipucolva, polírozva, műanyag hibák javítva. Jól néznek ki. Kíváncsi vagyok mikor fogom itthon összekarcolni...

este_bug.jpg

este_bug.jpg

Hétfőn viszem a Morettéket a lámpáshoz. Nagyon bízom benne, hogy rendbe tudja rakni.
Valaki esetleg tudja a benne lévő Valeok cikkszámát?

Elkezdem összeszedni a megmaradt alkatrészek listáját. Mert az van bőven. Esetleg, ha igény van valamire ami a balosítás után megmarad a donorból jelezzétek emailben. Ülés lámpa fék stb.

Szólj hozzá