Elkezdődött...
Hát másfél év után leadtam a két kocsit az átépítésre. Nem volt egyszerű a folyamat, hiába is terveztem el mindent előre. Na de mindegy már.
Ha valakit érdekel leírom, ha nem tovább tessék
Már a kezdés se volt zökkenőmentes, akitől az autómentőt béreltem egy órát késett csak. A kocsi se volt valami tökéletes, a légrugó nem működött (Ergo leült a mentő hátulja és behimbálózott 80 felett.). Nem volt kézifék, meg 100-as fűtés. Meg iszonyat retkes volt belülről. Ja meg üres volt a tank. Nem hozzá való volt a rámpa stb.
Na felkaptam a mentőt, tankolás és futás ki délegy-re ki a garázshoz. Egy ismerősömnél voltak megőrzésre a kocsik kellemes fűtött száraz csarnokban. A srác kellemes bolond kategóriába tartózik ezért jól megértettük egymást mindig is. Anno az Audinál letapad az autóskártyában, úgyhogy azokkal foglalkozik. Nem szarul. Meg néha ez-az is előfordul nála. Lebeszéltem Vele előre, hogy mikor jövök. Kértem töltse fel az aksikat, meg dobálja ki a kocsikat az udvarra már a hétvégén nyugodtan. Hát elfelejtette :D Mondjuk legbelül pont ezt vártam. Imádom a faszit. Őrült tudós. Nagyon őrült.
Hát ez várt:
Körbepakolva minden csodával, kút fúrógéppel, páncélszekrénnyel... Meg el is lőtte a nap beszólását:
"Baszki, hogy ment a gyerek ma iskolába??? Hát itt a biciklije. Mondtam Neki, hogy az Aston Martin mögött van letámasztva. " Gondolom Nálatok is otthon így van :)
Hát ez várt:
Elkezdtünk kipakolni, akkumulátort tölteni. Közben csináltam pár fotót. Remélem át tudom adni a garázs hangulatát.
Épülő Sport Quattro projekt:
A motor rész már elkészült 400+. Eleje épül. Még félbe kell vágni és kész is. Az első kitt egy lengyel cég csinálja 2500 EUR-ért. Olyan silány minőség, hogy valami félelmetes. Egy profi karosszériás már egy hónapja csinálja. De most már kezd összeállni. Kiváncsi vagyok a végére. Szerintem 1 éven belül összeáll.
Na 5 henger kint de 2 boxer bent. Persze a svájci kocsi akkumulátora mély merült, nem vett fel töltést kuka. Persze csak 100Ah-s aksi volt. Akkumulátor tálca kivesz aksi be, és indult is a kicsike rögtön. Nagyon durva volt. Első nyekkenésre indult a boxer, légtömegmérő, hátsó dob nélkül. Semmi bűz, füst szag 1,5 év után. Lökött japók összerakták rendesen.
Eközben még csináltam pár fotót.
Audi S2
3 alatt van százon 1026 HP (Amúgy eladó ha valaki egy ilyet szeretne, szerintem a szánkót is odaadja hozzá ha kell :P )
Evo VII 500+ programra várva
M3 GT40-el
Nagyon szépen meg van csinálva, most valami reszelés van még rajta. De jól megfér az EVO mellett. Amúgy használhatatlan. Mondjuk gumit füstölni jó, csak sokba kerül.
Audi 80
Nagyon komoly lesz. Igényes szép munka.
Na közben kiálltunk a svájci menekülttel. Lefújtuk levegővel (Az úton meg lemostam rendesen, mégse porosan menjen a purgatóriumba). Közben a sajátom feldobtuk tölteni, míg elmegyek.
Megjártam a kékkel Budapestet, esemény nélkül. Mondjuk már jól megy a mentőzés. Tavaly még Hódmezővásárhely mellől hoztam el. Persze a fekete nem adta magát könnyen. A csodálatos sigma indításgátló távirányító szar. Kód persze sehol. Kicsi heftelés, és jó lett. Lemerült az elem... Nagyon csúnyán néz ki (poros-pókhálós). Lefújtuk Őt is. Indult rögtön. Mentőre fel. Irány Pest.
Mindeközben megbeszéltük a fék projektet. Ezt itt szeretném megcsináltatni mindenképpen. Valamikor nyáron lesz megejtve. Valószínűleg elöl 360 hátul 330 Porsche lesz felrakva, mert így a 18-as felnivel nagyon beesett CD hangulata van a kocsinak. Persze hidrós kézivel. Ja, hogy mekkora baj van itt? Felpróbáltunk egy 400-as karámiát, de nem fér alá :D Mikor melléraktam elég kicsinek éreztem a kocsim kerekét :) Mondjuk mellette a brembók sem gyengék mellette.
Kocsik leszállítva, papírok átadva. Elindultunk. Ha jól tudom pénteken már elkezdték szétszedni a donort. Majd jövő héten meglátogatom Őket.
A héten még elvittem a ködlámpákat összerakatni (Xenon berak) és felújítani. Lesz rajta egy fólia is, hogy ne lukasszam ki az első kaviccsal. Jó vastag fóliát vettem, jófajta kínai ebay-ről halvány flipi-flopi színben. Mondjuk most, hogy elgondolkodom rajta füst kellett volna, mondjuk az vékonyabb volt.
Megjöttek a felújított hátsó hawk lámpák. Kipucolva, polírozva, műanyag hibák javítva. Jól néznek ki. Kíváncsi vagyok mikor fogom itthon összekarcolni...
Hétfőn viszem a Morettéket a lámpáshoz. Nagyon bízom benne, hogy rendbe tudja rakni.
Valaki esetleg tudja a benne lévő Valeok cikkszámát?
Elkezdem összeszedni a megmaradt alkatrészek listáját. Mert az van bőven. Esetleg, ha igény van valamire ami a balosítás után megmarad a donorból jelezzétek emailben. Ülés lámpa fék stb.